Dzięki niej reklama jest wyświetlana w bardzo

Informacje

Dodany: 2017-10-14
Kategoria: kampania na facebooku

art

Najciekawsze I Najbardziej Nietypowe Kampanie Reklamowe Na Facebooku

Po lekturze pierwszej części artykułu masz już świadomość, jak bardzo potrzebna jest twojej firmie reklama, wiesz na czym polegają działania offlinowe i onlinowe, znasz ich wady i zalety. Facebook dla sklepu internetowego oferuje wielkie możliwości pod kątem interakcji z fanami, większe niż tradycyjne strony, a my wykorzystujemy to w 100%. Reklama na facebooku okazała się bardzo skuteczna ponieważ generowała najwięcej telefonów. Jeżeli jesteś już zaawansowanym użytkownikiem Menedżera reklam lub Power Editora kampania na facebooku to nie jest tekst dla ciebie. Po drugie, jasno zakomunikowana cena - niech klient wie, że ma do czynienia z ofertą. Pamiętaj, że reklama na Facebooku jest w modelu licytacyjnym, czyli wyświetlana jest danemu użytkownikowi ta, która jest w danej chwili najdroższa. Facebook nie odprowadził podatku w Irlandii, Ty nie bardzo masz możliwość odprowadzenia go w Polsce, sytuacja patowa. Oczywiście, nie oznacza to, że reklama nie może mówić wszystkich zaletach nieruchomości, bądź przynajmniej kilku z nich.

Dzięki niej reklama jest wyświetlana w bardzo konkretnych porach dnia lub godzinach. Kilkukrotnie wzrosną koszty reklamy, kiedy Twoim celem będzie kliknięcie w hyperlink przekierowujący poza Facebooka. Wszystkie wyżej wymienione elementy wpływają na koszt osiąganych celów kampanii reklamowych, a tym samym determinują kampania na facebooku wysokość budżetów reklamowych Facebook Ads. Ostatnio jeden z moich znajomych pisał, że poznaje właśnie API Facebooka, i stwierdził, że Facebook wie nas dużo więcej niż nam się wydaje. Reklama ta charakteryzuje się tym, że praktycznie każdy element jest klikalny i przekierowuje na stronę docelową.

Ilość opcji tworzenia reklam za pomocą Facebook Ads jest imponująca - podobnie jak wielkość budżetów, które można wydać na reklamy w błękitnym serwisie bez osiągania zakładanych celów. Jedna z amerykańskich company prowadząca portal AdEspresso, z którego sam bardzo często korzystam, kampania na facebooku przeanalizowało ponad 100,000 realnych reklam na Facebooku i określiło jak ma wyglądać najskuteczniejsza reklama. Taki tekst sprawia, że jeśli ktoś lataniu będzie zainteresowany tematyką szkolenia tanim, które promuje fanpage tej tematyce, to włączy taka osoba dźwięk.

Facebook oferuje naprawdę ogromne możliwości, jeżeli chodzi reklamę - jednak należy poświęcić trochę czasu, aby je poznać - można też skorzystać w tym zakresie właśnie z naszego szkolenia. Poznasz metody optymalizowania kampani na Facebook nie tylko pod kliknięcia, ale także pod konkretny cel biznesowy - taki jak na przykład sprzedaż lub pozyskanie leada. Zazwyczaj reklama celowana w grupy podobnych odbiorców jest dużo tańsza, niż celowana na zainteresowania. Trafność: Reklama kampania na facebooku wyświetliła się jednemu z mężczyzn po trzydziestce, dotyczy Bud Light'u i Narodowej Ligii Futbolowej. Jeśli chcesz by ta reklama na Facebooku była skuteczna stwórz dobry cover wydarzenia, który będzie zachęcać do zrobienia kampania Facebook dalszych kroków po dołączeniu. Tak przygotowana reklama zostanie wyświetlona określonej przez ciebie grupie docelowej po akceptacji jej przez serwis Facebook. W zależności od sposobu rozliczenia, z tej grupy wybrane zostaną osoby, którym pokaże się reklama.

Następnie wybierz miejsce emisji reklamy - Facebook, Instagram lub aplikacje i witryny w Viewers Network - albo wszystkie te platformy razem. Twoja reklama na Facebooku wyświetli się za darmo fanom Twojego fanpage'a, a Ty zyskujesz nowy typ posta, niedostępny w żaden inny sposób. Facebook dba pozytywne performświadczenia korzystających z serwisu, dlatego ogranicza ilość wyświetlanych reklam. Trafność: Reklama ta została wyświetlona regularnie uprawiającym sport kobietom po dwudziestym roku kampania na facebooku życia, zatem grupa docelowa wydaje się być adekwatna. Zobaczysz nie tylko tutoriale, jak poruszać się po systemie reklamowym Facebooka, ale również poznasz wskazówki i dobre praktyki tworzenia kampanii reklamowych tak, aby wykorzystać cały potencjał Facebook Ads. Jest to jedna z najczęściej używanych przeze mnie kampanii, ponieważ ta reklama na Facebooku generuje mi najlepsze wyniki i konkretne wyniki. Polega na określeniu parametrów, według jakich Facebook będzie dobierał użytkowników.