Może być także ważne dla tych którzy

Informacje

Dodany: 2017-10-17
Kategoria: kampania na facebooku

art

Reklama Na Facebooku Przewodnik Po Kampanii

Najpierw zastanówmy się, jakie czynniki decydują kosztach reklamy na Facebooku. A mam fakturę na całe 4 złote - to była pierwsza reklama na próbę :/ Data 4 stycznia, więc weszłam w nowe przepisy. Przejęcie przez Facebooka w kwietniu 2012 roku serwisu Instagram sprawiło, że w chwili obecnej mamy możliwość wyświetlania reklam w kilku różnych miejscach. Kolejnymi miejscami są: prawa kolumna, aktualności w serwisie Facebook kampania na facebooku oraz Audience Network, pozwalający docierać aplikacji perform użytkowników, osób odwiedzających strony na urządzeniach mobilnych oraz korzystających z artykułów ekspresowych. Pamiętaj, że Facebook dla sklepu internetowego to obowiązkowy punkt w działaniach marketingowych! Typ optymalizacji wskazuje, na co Facebook ma zwrócić uwagę przy emisji reklamy - czy będą to kliknięcia w reklamę lub jej wyświetlenia.

Trafność: Reklama wyświetlona została marketerowi internetowemu po dwudziestym roku życia, zatem grupa docelowa może być nieco zawężona prawdopodobnie poprzez dodatkowe ukierunkowanie na urządzenia mobilne, ale wygląda na to, że Samsung stara się dotrzeć do szerszej publiczności. Jedną z takich najprostszych i najczęstszych blokad, które się cały czas przytrafiają, kampania na facebooku jest reguła, żelectronic na obrazku reklamowym nie może być więcej tekstu niż 20 procent jego powierzchni. Tutaj Facebook daje nam możliwość dotarcia do ludzi, którzy wykazują konkretną aktywność odnotowaną przez serwis. Na początek może to być budżet w wysokości 100 zł. Dzięki temu uzyskamy trochę kliknięć i będziemy wiedzieć jak sprawdza się reklama.

Analogicznie w przypadku konwersji w witrynie Facebook wyświetli reklamę użytkownikom, którzy, jego zdaniem, przejdą przez cały proces zakupowy - od kliknięcia na stronę, aż po zakup produktu. Twoja reklama będzie kampania na facebooku teraz wyglądała jak post z linkiem perform strony www, dzięki czemu otrzymasz możliwość wyboru przycisku wezwania perform działania oraz uzupełnienia wyświetlanego linku, nagłówka oraz opisu w aktualnościach.

Może być także ważne dla tych, którzy chcą tworzyć bardziej zaawansowane kreacje, wyróżniające się cechami rozpoznawalnymi dla mieszkańców danego miejsca (to, co przychodzi mi tu do głowy, to np. reklama napoju energetycznego skierowana do Krakusów, w której może pojawić się odwołanie do wieczornego wyjścia kampania na facebooku na imprezę na Rynek). Więc trochę mnie to nie przekonuje jako gwarant zwrotu inwestycji na początku biznesu, choć zdaję sobie sprawę, żelectronic na pewnym etapie odgrywa czasem nawet ważniejszą rolę kampania facebook niż reklama. Skuteczna reklama musi być trafna przez cały proces, od samej reklamy, aż po stronę docelową.

Kilka czynników sprawia, że reklama jest relewantna dla grupy docelowej: warstwa wizualna, miłe połechtanie ego programistów w duplicate: Focus on everything you do most effective - building better program”, Konkretnie przedstawiona korzyść: 300$ do wykorzystania. Od września 2015 roku systemy reklamowe Facebook oraz Instagrama zostały połączone. kampania na facebooku Ads pozwala w prosty sposób dotrzeć nie tylko perform osób zebranych wokół Twojego FanPage'a ale także perform nowych Klientów, którzy dopiero dowiedzą się Twoim FanPage'u, stronie www i ofercie. Facebook stwierdził, że w ciągu 30 dni trwania kampanii (wybrane losowo) uzyskałem nieco ponad 1625 kliknięć przekierowujących do witryny (na landing page) - zrzut ekranu niżej. Jeżeli pozostawisz to pole puste, Facebook automatycznie pokaże link na który kierujesz ludzi ze swojej reklamy.