Nie mówiąc tym że bardzo łatwo popełnić błędy które będą kosztowne

Informacje

Dodany: 2017-10-18
Kategoria: kampania na facebooku

art

Jak Stworzyć kampania Facebook Reklamę Kontaktową Na Facebooku?

Wszyscy wiemy, że na Facebooku można targetować reklamy i posty poprzez lokalizację typu Miasto”. Facebook daje Ci perform 4 miejsca wyboru, w których Twoje reklamy będą wyświetlane: information feed na komputerach, mobile news feed, prawa kolumna na komputerach oraz audience network (aplikacje zatwierdzone przez Facebooka). Jeśli myślicie, że advertising kampania na facebooku i reklama w public mass media to czysta kreatywność, to Maciek szybko wyprowadzi Was z błędu. Z tego co wiem to Facebook nie promuje swojego produktu reklamowego tak jak to robi Google i nie udostępnia agencjom kuponów dla ich klientów. Reklama wydarzenia - promocja wydarzeń pomaga w uzyskaniu wyższej frekwencji i zwiększaniu wiedzy na temat eventu.

Facebook oferuje naprawdę ogromne możliwości, jeżeli chodzi reklamę - jednak należy poświęcić trochę czasu, aby je poznać - można też skorzystać w tym zakresie właśnie z naszego szkolenia. Poznasz metody optymalizowania kampani na Facebook nie tylko pod kliknięcia, ale także pod konkretny cel biznesowy - taki jak na przykład sprzedaż lub pozyskanie leada. Zazwyczaj reklama celowana w grupy podobnych odbiorców jest dużo tańsza, niż celowana na zainteresowania. Trafność: Reklama kampania na facebooku wyświetliła się jednemu z mężczyzn po trzydziestce, dotyczy Bud Light'u i Narodowej Ligii Futbolowej. Jeśli chcesz by ta reklama na Facebooku była skuteczna stwórz dobry cover wydarzenia, który będzie zachęcać do zrobienia dalszych kroków po dołączeniu. Tak przygotowana reklama zostanie wyświetlona określonej przez ciebie grupie docelowej po akceptacji jej przez serwis Facebook. W zależności od sposobu rozliczenia, z tej grupy wybrane zostaną osoby, którym pokaże się reklama.

Poza zasadami kompozycji warto przyswoić sobie podstawowe zasady oddziaływania i znaczeń kolorów czy typografii, a dopiero na sam koniec warto pamiętać tym, jakie wymiary powinna mieć kreacja, prawidłowo wyświetlać się kampania na facebooku w poszczególnych serwisach public media żeby. Użyj bezpłatnych szablonów online i narzędzi projektowania „przeciągnij i upuść” w serwisie Canva, aby utworzyć doskonałą reklamę na Facebook w zaledwie kilka minut.

Nie mówiąc tym, że bardzo łatwo popełnić błędy, które będą kosztowne - nasza reklama nie przyniesie zakładanych efektów. Reklama ta skierowana jest do osób, które chcą aktywnie kibicować swojemu krajowi, pokazując kampania na facebooku odrobinę dumy narodowej w trakcie Igrzysk Olimpijskich. Facebook udostępnia 5 głównych celów kampanii: przejścia na stronę, zaangażowanie dla konkretnego postu, konwersje, polubienia oraz wyświetlenia wideo.

Jest to wymóg Facebooka - tekst nie może stanowić więcej niż 20% powierzchni obrazka, inaczej reklama zostanie odrzucona, dlatego bardzo ważne, aby się tego trzymać. Przy wysokim wskaźniku Facebook faworyzuje nasze kreacje, dzięki czemu uzyskujemy większe niż zazwyczaj zasięgi i jesteśmy w stanie taniej kupować zasięg, kliknięcia, kampania na facebooku zaangażowanie czy konwersje. Zależnie od wybranej opcji z wytypowanej grupy docelowej Facebook będzie dobierał osoby, które chętnie klikają, podejmują działania, zapisują się czy też komentują i lajkują posty. Zależy mi na tym, aby Facebook sam poszukał osób, które są podobne perform certyfikowanych trainerów (w jego zasobach).