Pamiętajmy że Facebook jest systemem zamkniętym

Informacje

Dodany: 2017-10-18
Kategoria: kampania na facebooku

art

Sprzedaż Na Facebooku

Szkolenie pełne jest instrukcji krok po kroku, jak korzystać z systemu reklamowego Facebooka. Gdy tworzymy reklamę w takim właśnie formacie, mamy perform wyboru dwie możliwości, aby optymalizować reklamę pod kątem wyświetleń (zrzut ekranu niżej) Możemy kampania na facebooku albo zastosować „Wyświetlenia filmu” - co Facebook zaleca, albo też wybrać bardzo ciekawą opcję „Unikatowy zasięg dzienny”, którą niejako Facebook nieco ukrywa - kampania Facebook gdy wyjaśnię dlaczego uznasz, że trudno się dziwić, że się tą opcją nie chwalą.

Facebook daje Ci perform 4 miejsca wyboru, w których Twoje reklamy będą wyświetlane: information feed na komputerach, mobile news feed, prawa kolumna na komputerach oraz audience network (aplikacje zatwierdzone przez Facebooka). Jeśli myślicie, że advertising i reklama w public mass media to czysta kreatywność, kampania na facebooku to Maciek szybko wyprowadzi Was z błędu. Z tego co wiem to Facebook nie promuje swojego produktu reklamowego tak jak to robi Google i nie udostępnia agencjom kuponów dla ich klientów. Reklama wydarzenia - promocja wydarzeń pomaga w uzyskaniu wyższej frekwencji i zwiększaniu wiedzy na temat eventu.

Component rozproszenia uwagi: Reklama wykorzystuje słowa z którymi z łatwością studenci mogą się utożsamić, np. „.edu”, „university”, dodatkowo odwołuje się perform procentowej obniżki cenowej. Jest też specjalna strona, gdzie można sprawdzać czy na danym obrazku treść zajmuje więcej niż 20 procent czy mniej. Ty ten VAT Facebookowi dopłacisz, a Facebook rozliczy wszystko tak jak być powinno. Treść reklamy mobilnej powinna być umieszczona po lewej stronie kampania na facebooku kreacji, a duża grafika konwertuje lepiej niż reklama w panelu bocznym. Użyj narzędzi tekstowych Canva, aby nałożyć tekst na obraz i utworzyć niesamowite efekty typograficzne. Jeśli zagłębimy się dalej w reklamę na Facebooku, która daje równie dobre, a czasem i lepsze efekty niż reklama w Google, można ją rozbić na mniejsze kampanie. Całodniowe szkolenie z Facebook Ads, dzięki któremu poznasz i nauczysz się jak samemu tworzyć skuteczne reklamy!

Jest to wymóg Facebooka - tekst nie może stanowić więcej niż 20% powierzchni obrazka, inaczej reklama zostanie odrzucona, dlatego bardzo ważne, aby się tego trzymać. Przy wysokim wskaźniku Facebook faworyzuje nasze kreacje, dzięki czemu uzyskujemy większe niż zazwyczaj zasięgi i jesteśmy w stanie taniej kupować zasięg, kliknięcia, kampania na facebooku zaangażowanie czy konwersje. Zależnie od wybranej opcji z wytypowanej grupy docelowej Facebook będzie dobierał osoby, które chętnie klikają, podejmują działania, zapisują się czy też komentują i lajkują posty. Zależy mi na tym, aby Facebook sam poszukał osób, które są podobne perform certyfikowanych trainerów (w jego zasobach).

Pamiętajmy, że Facebook jest systemem zamkniętym, jest tylko dla osób zarejestrowanych. Reklama jest bezpiecznym sposobem dla marek, żeby osiągać założone zasięgi (albo większe). Kolejnym krokiem przed złożeniem zamówienia jest wybranie grupy odbiorców, budżetu, obrazów i tekstu reklamy. Jeżeli Twoja reklama będzie angażująca, grupa docelowa zaangażowana, to przełoży się kampania na facebooku na organiczny zasięg. Może się zdarzyć, że koszt reklamy będzie wyższy niż zakładany, ale koszty pozyskania lub sprzedaży będą niższe. Słowem wstępu należy zwrócić uwagę, że Facebook oferuje dwie aplikacje do prowadzenia działań reklamowych na swoim serwisie. Poniżej znajdziesz listę czynników, które możesz testować oraz sprawdzać ich wpływ na koszty i osiągane cele.