Postanowiłem więc że zapłacę kartą

Informacje

Dodany: 2017-10-17
Kategoria: kampania na facebooku

art

Reklama Na Facebooku Za Darmo?

Dziś opowiemy Ci, jak wykorzystywać reklamy sponsorowane, aby łatwiej było Ci sprzedać bądź wynająć mieszkanie. Dzięki niej reklama jest wyświetlana w bardzo konkretnych porach dnia lub godzinach. Kilkukrotnie wzrosną koszty reklamy, kiedy Twoim celem będzie kliknięcie w hyperlink przekierowujący poza Facebooka. Wszystkie wyżej wymienione elementy wpływają na koszt kampania na facebooku osiąganych celów kampanii reklamowych, a tym samym determinują wysokość budżetów reklamowych Facebook Ads. Ostatnio jeden z moich znajomych pisał, że poznaje właśnie API Facebooka, i stwierdził, że Facebook wie nas dużo więcej niż nam się wydaje. Reklama ta charakteryzuje się tym, że praktycznie każdy element jest klikalny i przekierowuje na stronę docelową.

Nie mówiąc tym, że bardzo łatwo popełnić błędy, które będą kosztowne - nasza reklama nie przyniesie zakładanych efektów. Reklama ta skierowana jest do osób, które chcą aktywnie kibicować swojemu krajowi, pokazując kampania na facebooku odrobinę dumy narodowej w trakcie Igrzysk Olimpijskich. Facebook udostępnia 5 głównych celów kampanii: przejścia na stronę, zaangażowanie dla konkretnego postu, konwersje, polubienia oraz wyświetlenia wideo.

Natomiast Facebook ma jedną specjalną stronę, gdzie są wypisane na niej wszystkie wykluczenia, podzielone na branżelectronic i zawierające przykłady, czego w danej branży używać nie można. W zeszłym tygodniu Instagram poinformował na oficjalnym kampania na facebooku blogu, iż testuje funkcje w Instagram Tales nowe, możliwość tagowania znajomych oraz umieszczania hyperlinków. Jak pokazują nasze statystyki, im szersza, a więc mniej precyzyjnie określona grupa odbiorców, tym koszty wyświetleń mogą być niższe.

Dzięki wykorzystaniu grup niestandardowych odbiorców można kierować video reklamę perform osób, które odwiedziły twoją stronę www czy wykonały na niej konkretną akcję (dane zebrane przy wykorzystaniu Facebook Pixel) lub skorzystały z twojej aplikacji kampania na Facebooku Facebookowej (jeżeli taką posiadasz). Oznacza to, że Facebook będzie optymalizować kampanię w taki sposób, by reklamę widziały osoby, które z największym prawdopodobieństwem kampania na facebooku klikną LIKE, Udostępnij lub zostawią komentarz. To czy reklama odpowiada zainteresowaniom grupy docelowej, jest krytycznym czynnikiem sukcesu. Co prawda sam Mark Zuckerberg tego nie przyzna, ale najbardziej znani eksperci zajmujący się reklamą na łamach jego serwisu przyznają, iż automatyczna optymalizacja Facebooka ma sens dopiero wtedy, gdy reklama jest skierowana do przynajmniej 10 tys.

Postanowiłem więc, że zapłacę kartą debetową, Płatność przebiegła pomyślnie, myślałem, że wszystko będzie okay, jednak dzisiaj patrzę i widzę, że facebook nie pobrał ani grosza za reklamę i saldo cały czas jest niezmienne, position kampania na facebooku reklam to aktywne, mimo to nie są pobierane środki na reklamę, dodatkowo gdy chcę ponownie performładować konto wyskakuje komunikat: Zauważyliśmy coś nietypowego i dla Twojego bezpieczeństwa nie możemy zaakceptować tej płatności.